Wybieramy ekrany ledowe, czyli co należy wiedzieć przed zakupem?

Wielkoformatowe ekrany ledowe to nieodłączne elementy reklamy w przestrzeni publicznej. Stanowią one bez wątpienia jedne z najpopularniejszych elementów outdoorowych kampanii promocyjnych, będąc coraz częściej stosowaną alternatywą względem tradycyjnych billboardów. Wyświetlacze te z powodzeniem można instalować również w przestrzeniach zamkniętych, np. w salach konferencyjnych czy galeriach handlowych. Czym sugerować się przed wyborem takiego ekranu? Zapraszamy do lektury.

Jak dobrać odpowiednie ekrany ledowe? Poznaj najważniejsze parametry

Na jakie aspekty techniczne należy zwrócić szczególną uwagę, decydując się na inwestycję w ekrany ledowe? Wśród najważniejszych czynników, mających wpływ na jakość wielkoformatowego telebimu, warto wyróżnić m.in.:

Możliwość swobodnego doboru rozmiaru wyświetlacza

W przeciwieństwie do telewizorów i monitorów, projektowanych zazwyczaj w kilku ustandaryzowanych rozmiarach, ekrany ledowe mogą obejmować niemal dowolną powierzchnię. Swoboda w zakresie oczekiwanych wymiarów wyświetlacza jest możliwa dzięki ich modułowej konstrukcji, która umożliwia wykonanie ekranu LED o dowolnych wymiarach.

Jasność diod LED

Niezależnie od tego, czy zamawiane ekrany ledowe mają zostać zamontowane na zewnątrz, czy w pomieszczeniach, powinny cechować się odpowiednią jasnością. Parametr ten jest szczególnie istotny w przypadku konstrukcji o przeznaczeniu outdoorowym, które muszą cechować się odpowiednią jasnością również w pełnym słońcu.

Gabaryty konstrukcji

Grubość i masa ekranów LED odgrywają istotną rolę nie tylko w przypadku wyświetlaczy outdoorowych, lecz również sprzętu o przeznaczeniu wewnętrznym – parametry te należy mieć na uwadze w przypadku wyposażania sal sportowych czy konferencyjnych. Warto upewnić się, że wybrane ekrany ledowe cechują się wystarczającą lekkością i smukłością, aby mogły zostać bez przeszkód zamontowane na ścianie czy podwieszone pod sufitem.

Kiedy warto rozważyć transparentne ekrany ledowe?

W ostatnim czasie na popularności zyskują tzw. ekrany transparentne, które wyświetlają wysokiej jakości obraz, zachowując przy tym odpowiednią przezierność. Te wyjątkowe konstrukcje doskonale sprawdzają się zarówno w miejscach o przeznaczeniu komercyjnym, jak i w nowoczesnych placówkach kulturalnych czy sportowych.

Jedną z marek, posiadających w swojej ofercie transparentne ekrany ledowe, jest Flexvision – producent nośników FlexClear, cechujących się wysoką przezroczystością, wysoką estetyką i prostotą montażu. Co więcej, transparentne instalacje marki Flexvision cechują się bardzo niską wagą (11 kg na metr kwadratowy), możliwością inteligentnego sterowania oraz wysoką jakością wyświetlanego obrazu.

Zapoznaj się z ofertą Flexvision

Szukasz marki, która zaopatrzy Twoją firmę w nowoczesne ekrany ledowe? Odwiedź stronę Flexvision.pl – to działająca od 2008 roku firma, która wykonała już ponad 800 projektów dla niemal 450 firm, takich jak Millenium Bank, Amazon, LG czy Dom Development. Skontaktuj się z doświadczonymi specjalistami marki, opisz swoje potrzeby i dowiedz się, w jaki sposób ekrany ledowe mogą odmienić Twoją firmę.

Leave a reply

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij