Emocje i innowacje z Hisense: od e-sportu po kino premium

Koniec października upłynął dla marki Hisense pod znakiem dwóch wyjątkowych wydarzeń, które ukazały różnorodność i siłę jej innowacji – zarówno w świecie gier, jak i w segmencie domowej rozrywki klasy premium. Marka była obecna równocześnie na dwóch największych imprezach branżowych tego sezonu: Poznań Game Arena 2025 oraz Audio Video Show 2025.

Hisense w świecie e-sportu – gaming w jakości MiniLED zachwycił uczestników PGA 2025

W dniach 24-25 października, podczas Poznań Game Arena 2025- jednej z największych imprez gamingowych w Europie Środkowej marka Hisense, wspólnie z RTV Euro AGD, udowodniła, że świat gier to przestrzeń, w której rozrywka łączy się z technologią i zdrowym stylem życia.

Jako Partner Tytularny Game Zone Masters Euro RTV AGD, Hisense stworzyło wyjątkową strefę Game Zone powered by Hisense, w której emocje graczy spotkały się z innowacjami.

Jednym z najbardziej widowiskowych elementów była trasa Esport Ninja, autorski projekt Jarka „Pashy” Jarząbkowskiego (PashaBiceps) – legendy polskiego e-sportu. Inicjatywa połączyła świat gier z ruchem, inspirując uczestników do aktywności fizycznej i pokazując, że granie może iść w parze ze zdrowym stylem życia. Najlepsi uczestnicy otrzymali atrakcyjne nagrody, w tym telewizor Hisense, symbolicznie łączący świat technologii i aktywności.

Strefa Game Zone przyciągnęła tysiące odwiedzających, którzy mogli m.in. spróbować swoich sił w turnieju CS2 Tier 2 -Game Zone Masters: Road to PGA, odwiedzić Wyższy Level Pokoju Gracza, strefy Free2Play, retro gaming, symulatory oraz wziąć udział w spotkaniach z ambasadorami marki.

MiniLED, Laser TV i dźwięk premium – Hisense na Audio Video Show 2025

Równolegle w Warszawie, podczas Audio Video Show 2025 – największej wystawy sprzętu audiowideo w Polsce i drugiej co do wielkości na świecie – Hisense zaprezentował swoje najnowsze technologie audio i wideo.

W Loży Książęcej na PGE Narodowym marka przygotowała przestrzeń, która zachwyciła zarówno ekspertów, jak i miłośników najwyższej jakości wrażeń audio i wizualnych. Największe emocje wzbudził telewizor 116UXQ – MiniLED RGB, uznany za jeden z najbardziej zaawansowanych technologicznie ekranów na rynku, oraz projektor LaserTV L9Q, oferujący kinowe doświadczenie w domowych warunkach dzięki jasności 5000 ANSI lumenów i ekranowi ALR.

Czytaj:  Fotografia nadal ma dla nas znaczenie

Wśród premier znalazły się także projektory PX3PRO, PX3, C2Ultra, C2 PRO, C2 oraz M2PRO oraz telewizory z serii U8Q i U7Q, które łączą technologię MiniLED z Quantum Dot. W części audio królowały soundbary HT Saturn, AX5140Q i HS2000 oraz zestawy PartyRocker HP160 i PartyRocker One – połączenie mobilności i mocy dźwięku w jednym.

Stoisko Hisense wyróżniało się eleganckim designem, przemyślaną ekspozycją i możliwością osobistego przetestowania sprzętu w realistycznych warunkach.

Technologia, która łączy światy

Obecność Hisense na dwóch tak różnych, a jednocześnie komplementarnych wydarzeniach; gamingowym i audiowizualnym; doskonale podsumowuje filozofię marki: łączenie pasji, innowacji i jakości.

Hisense udowodniło, że nowoczesna technologia potrafi inspirować – zarówno miłośników e-sportu, jak i entuzjastów domowego kina. Weekend pełen emocji, premier i spotkań z publicznością po raz kolejny potwierdził pozycję marki jako jednego z liderów w świecie nowoczesnej rozrywki.

Marta Kaczmarek
Marta Kaczmarek

Absolwentka informatyki na Politechnice Warszawskiej. Od ponad 12 lat związana z branżą IT, specjalizuje się w zarządzaniu projektami oraz wdrażaniu systemów informatycznych. Autorka licznych artykułów na temat najlepszych praktyk w zarządzaniu projektami IT . Prywatnie miłośniczka podróży i fotografii krajobrazowej.​

Artykuły: 14

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *