Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Chcesz rozwinąć swoją markę? Kup lajki na FB

Obecnie praktycznie żadna firma nie ma racji bytu, jeśli nie działa prężnie w sieci i mediach społecznościowych. Ciężko jednak dotrzeć do docelowej grupy klientów bez odpowiednich narzędzi. Niezbędne jest założenie fanpage’a na FB, a następnie zbudowanie wokół niego zaangażowanej społeczności fanów (klientów i potencjalnych klientów). Jak to zrobić szybko i sprawnie? Warto pomyśleć o kupnie lajków na FB.

 

Lajki na FB – czy warto je kupić?

Kupno like na fb jest dobrym pomysłem na rozruszanie firmowej strony na FB. Im więcej lajków – tym większe szanse na dotarcie do kolejnych odbiorców. Duża liczba lajków jest także miernikiem popularności w mediach społecznościowych. Tym samym – kupując lajki – budujemy renomę marki. Zaangażowana społeczność fanów na FB to obecnie klucz do efektywnej kampanii marketingowej. Im więcej osób odwiedzi stronę – tym większa szansa na zwiększenie sprzedaży produktów czy usług. Duża liczba lajków przyciąga jeszcze większą liczbę obserwujących, co wpływa na budowanie wizerunku firmy. Wiedzą o tym chociażby influencerzy, którzy nie mogliby zarabiać pieniędzy, gdyby nie rzesza śledzących ich profile fanów.

Jak kupić lajki na FB?

Lajki na FB można zamówić w firmie, zajmującej się takimi działaniami. Jest to zupełnie legalne. A co więcej – efektywne i przynoszące wymierne korzyści. Jak więc kupić lajki na FB? Trzeba po prostu wybrać interesującą nas liczbę lajków bądź innych reakcji (serduszko, śmiech itp.), a następnie podać link do profilu czy też konkretnego posta. Firma realizuje zamówienie niezwłocznie. Niekiedy wystarczy tylko kilka godzin bądź nawet minut, by zauważyć zwiększony ruch na stronie. Niemniej wszystko zależy od konkretnego zamówienia; w tym od liczby lajków. Oczywiście można zdecydować się również na usługę ekspresową. Trzeba pamiętać o ustawieniach prywatności – profil powinien być publiczny.

Czytaj:  Jakie są popularne rozwiązania digital signage w galeriach handlowych?

Jak inaczej zwiększyć ruch na swojej stronie na FB?

Poza kupowaniem lajków na FB warto zwrócić uwagę na sposób prowadzenia swojej strony. Zamieszczane treści powinny być przemyślane. Ważna jest wysoka jakość postów. Równie istotne jest zachęcanie obserwatorów do interakcji oraz odpowiadanie na komentarze i wiadomości fanów. Budowanie marki polega dziś między innymi na nawiązaniu trwałej relacji ze swoimi klientami. Przygotowanie treści najlepiej zlecić specjalistom, zajmującym się social mediami. Warto zadbać o spójność; stworzyć swój własny styl, wyrażony na przykład kolorystyką. Jeśli jesteś producentem jakichś towarów, możesz uchylić rąbka tajemnicy i od czasu do czasu wrzucić zdjęcie z pracowni czy hali produkcyjnej. Koniecznie lajkuj i komentuj również posty innych użytkowników na FB.

 

​Piotr Zieliński​
​Piotr Zieliński​

Inżynier oprogramowania z 8-letnim doświadczeniem, absolwent Politechniki Gdańskiej. Specjalizuje się w sztucznej inteligencji oraz uczeniu maszynowym. Prowadzi badania nad przyszłością AI i jej zastosowaniami w różnych branżach . Prywatnie zapalony szachista i miłośnik muzyki klasycznej.​

Artykuły: 23

3 komentarze

  1. Bardzo pomocne informacje! Nie wiedziałem, że kupno lajków może tak pozytywnie wpłynąć na moją stronę. Dziękuję za wskazówki! 😊

  2. Super artykuł! Zgadzam się, że lajki są ważne dla każdej firmy. Dzięki nim można dotrzeć do większej liczby ludzi. 👍

  3. Fajnie, że poruszacie ten temat! Myślę, że teraz każdy powinien skupić się na social mediach, a lajki to dobry start! Pozdrawiam! 😄

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *